تجارت

بخش دوم – عوامل موثر بر فروش سایت شما

blog img

در مقاله ی قبلی بررسی کردیم که چه زمانی برای سفارش سایت فروشگاهی مناسب است و حالا عوامل موثر بر فروش سایت را بررسی خواهیم کرد.

عوامل موثر بر فروش سایت:

1- سرعت سایت

2- طراحی ظاهری سایت و کیفیت عکسها

3- امکان سرچ و محتوای مناسب

4- اعتماد سازی

سرعت سایت:

قطعا تاثیر گذارترین مورد بر سرعت سایت شما هاست مناسب می باشد. اگر سری به سایتهای شرکتهای هاستینگ زده باشید ، متوجه می شوید که انواع هاست با قیمتهای متفاوت ارائه می دهند. اگر می خواهید شروعی قوی و تاثیر گذار داشته باشید از اول اقدام به خرید هاست های با کیفیت و مناسب سایتها ی فروشگاهی بکنید.

هاستهای اقتصادی قطعا گزینه ی مناسبی نیست، هاست شما باید کشش حضور چندین مشتری هم زمان را داشته باشد و سرعت لود و بارگذاری صفحات باعث نشود مشتری بی حوصله شده و سایت را ترک نماید.

بنابر این قبل از خرید هاست با طراح سایت خود مشورت کنید و از شرکتهای معتبر و اپشن های متوسط به بالا خرید کنید.

البته نوع طراحی و ورژن عکسهای مورد استفاده هم از عوامل موثر بر سرعت سایت هستند که می توانید در قرارداد به سرعت مناسب سایت هم اشاره کنید.

ما در مهسان وب همه ی این موار را به خوبی رعایت خواهیم کرد و بعد از تحویل سایت به شما در زمینه ی بهینه سازی تصاویر محصولات آموزش خواهیم داد تا به مرور زمان هم دچار افت کیفیت نشوید.

ظاهر سایت:

سایتی با بنرهای جذاب و رنگهایی متناسب با نوع کسب کارتان قطعا در جذب ناخودآگاه مشتری موثر است و علاوه بر اینها ریسپانسیو بودن سایت هم از بدیهی ترین شرایط سایت شما می باشد.

اینکه ظاهر سایت شما در تمامی مانیتورهای مختلف با ابعاد مختلف به خصوص در موبایل درست نمایش داده شود از شروط لازم و ضروریست.

فراموش نکنید که 80 دصد مشتریان شما از طریق موبایل به سایت شما سر می زنند .

پس حتما سایت خود را هم در لپ تاپ و هم موبایل چک کنید تا مشکلی نباشد.

امکان سرچ و محتوای مناسب:

فیلترهای موجود در فروشگاه ها بسیار مفید  و کمک کننده هستند ، اینکه مشتری شما بتواند صرفا محصولات موجود را جستجو کند و یا بر اساس رنگ و یا اندازه و جنس محصولات را فیلتر کند و یا بتواند با کدی که شما به محصول اختصاص داده اید محصول مورد نظر را جستجو کند، به راحتی به محصول مورد نظر می رسد و با احساس رضایتی که در او ایجاد شده است راحت تر خرید خواهد کرد.

اجرای این موارد به طراح سایت شما بستگی دارد ، اما بعد از این مرحله هنگام تعریف محصولات حتما دقت کنید توضیحات آن محصول را درج کنید.

توضیحات باید کامل باشد تا به سوالات ذهنی مشتری پاسخ داده شود.

هر چقدر بیشتر در مورد جنس و کارکرد محصول خود توضیح دهید مشتری راحتتر اعتماد و خرید خواهد کرد. پس برای این بخش حتما وقت بگذارید تا نتایج خوبی بگیرید.

اعتماد سازی:

قطعا داشتن سایت با ظاهری حرفه ای خودش یک دلیل خوب برای اعتماد است و هر چه سایت شما از قدمت بیشتری برخوردار باشد این اعتماد عمیق تر خواهد شد ولی گرفتن اینماد و داشتن امکان چت آنلاین هم در اعتماد سازی بسیار موثر است.

گاهی با تصور اینکه گرفتن اینماد کاریست مشکل از اقدام صرف نظر می کنیم ولی در اصل کافیست در سایت اینماد ثبت نام کنید و اطلاعات شخصی خودتان و کسب و کارتان که شامل ادرس ، شماره تلفن و جواز می باشد را وارد کنید،

اینماد پس از ارسال یک نامه و برقراری تماس ، وقتی از صحت اطلاعات شما مطمئن شد ، کد اینماد مخصوص شما را صادر می کند و در اختیارتان می گذارد. فرایندی که در مدت زمان دو هفته به راحتی قابل انجام است.

برای چت انلاین هم می توانید از واتس اپ و یا رایچت استفاده کنید که هر کدام مزایا و معایب خود را دارد که به زودی به بررسی این موارد خواهیم پرداخت.

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *